Προσοχή! Έχετε την JavaScript απενεργοποιημένη! Για να συνεχίσετε στο ecometafores.gr θα πρέπει να την ενεργοποιήσετε. Για οδηγίες σχετικά με την ενεργοποίηση της JavaScript στον browser που χρησιμοποιήτε, πατήστε εδώ

 
ecometafores.gr
Δωρεάν Online προσφορές από αξιόπιστες μεταφορικές εταιρείες
Προφίλ μέλους - chr78

Γενικά
Μέλος σπό: 06-06-2011
Εγγραφή ως: Ιδιώτης
Αξιολογήσεις 0
Ποσοστό θετικής αξιολόγησης 0.00%
Θετική 0
Αρνητική 0

Περιγραφή       
Πρόσφατη Αξιολόγηση
 
Τον τελευταίο Μήνα 0 0 0 0 0
Τους τελευταίους 6 μήνες 0 0 0 0 0
Τους τελευταίους 12 μήνες 0 0 0 0 0

Αξιολογήσεις και σχόλια που έχω δεχθεί από τις Μεταφορικές Εταιρείες Αξιολογήσεις και σχόλια που έχω αφήσει
| Ημερομηνία: 07-07-2011 02:27:46 | Στον: metbal (50) | Ιδιότητα Μέλους: Μεταφορική Εταιρεία | Κωδικός Καταχώρισης: 13650
Ενω η πρώτη επαφή με την μεταφ.εταιρεία καθώς και η τιμή της μεταφοράς ηταν ικανοποιιτική σε σχέση με αλλες προσφορές που είχα πάρει,η τελική εντύπωση που μου μένει ειναι οτι ταλαιπωρήθηκα αρκετά απο την αντιμετωπιση τους.Η συννενοηση με το γραφείο τους θα ήταν οπως με διαβεβαιωσαν φορτωση και άμμεση παράδοση (στην ημερομηνια που ειχαμε συννενοηθει) μιας και θα υπήρχαν και κάποια αλλα πράγματα στο φορτηγό τα οποία θα είχαν προορισμό που τους διευκολυνε και με το δικό μου .Τελικά αναγκάστηκα να περιμένω 6 μέρες με πολύ άχγος,αναγκαστική απουσία απο την εργασία μου (αφου θα έπρεπε να ειμαι παρων για να τα παραλαβω) και αναμονη μεχρι να έβρισκαν νεο δρομολόγιο μιας και αυτο που μου ειχαν πει οτι ειχαν κανονισει ακυρώθηκε!Παρολαυτα το προσωπικό ήταν αρκετα προσεκτικό και συνεργάσιμο κατα την διαδικασία της φόρτωσης και αν δεν υπηρχε η μεγάλη χρονοκαθυστερηση στην παραλαβη και η ταλαιπωρια που υπεστη θα ήμουν ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
Ευχαριστούμε πολύ τον πελάτη για τα σχόλιά του. Κάθε κριτική είναι δεκτή. Παρόλα αυτά οφείλουμε να απαντήσουμε ότι ο πελάτης ενημερώθηκε από την αρχή ότι πρόκειται για αυστηρά συνδυαστικό δρομολόγιο. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης συμβιβάζεται ως προς τον χρόνο παράδοσης της οικοσκευής του με όφελος την καλύτερη τιμή. Ο πελάτης είχε ενημερωθεί τον καιρό της προσφοράς και για την περίπτωση ενοικίασης ολόκληρου του αυτοκινήτου σε οποιαδήποτε ημερομηνία επιλογής του με το ανάλογο κόμιστρο το οποίο για δικούς του λόγους το αρνήθηκε και επέλεξε την πρότασή μας περί συνδυαστικού δρομολογίου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η ημερομηνία μεταφοράς μετατέθηκε από τον έτερο πελάτη κατά 10 ημέρες. Υπήρξε άμεση ενημέρωση για την αλλαγή του δρομολογίου και την εγγύηση της εταιρείας ότι ανεξαρτήτως νέου συνδυαστικού δρομολογίου η εταιρεία μας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος μίας εβδομάδας θα παρέδιδε την οικοσκευή ούτως ή άλλως. Τα αντικείμενα παραλήφθηκαν Παρασκευή 24/6/2011 από την οικία του πελάτη στην Αθήνα, φυλάχθηκαν στις αποθήκες μας, και παραδόθηκαν στην οικία του στα Τρίκαλα Πέμπτη 30/6/2011. Ανακεφαλαιώνοντας η εργασία έγινε την περίοδο που ήθελε ο πελάτης χωρίς φθορές και χωρίς επιπλέον κόστη για εκείνον. Ο ζημιωμένος στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η εταιρεία μας και όχι ο πελάτης. Παρόλα αυτά η εταιρεία μετέφερε και εκφόρτωσε την οικοσκευή του πελάτη με τις αρχικές συμφωνίες, χωρίς καν κέρδος (γεγονός που αποδεικνύεται με τα βιβλία δρομολογίων φόρτωσης και παράδοσης). Αυτό είναι επαγγελματισμός, κάτι που δυστυχώς δεν εκτιμάται στις μέρες μας.
[ 1 ]

σελίδα 1 από 1